Söndag

Idag har jag mest tvättat faktiskt eftersom jag inte tvättade klart igår då jag valde att passa på att träffa syrran när hon var i stan..

Inte gjort så jättemkt mera, mamma var här förut med en fläkt o matlåda med pepparotskött i, det ska bli jävligt gott imorgon kan jag lova..

Sen blev det och handla frulle oxå eftersom jag inte hade ett skit kvar här hemma.. Fick slänga ägg imorse eftersom dom gått ut så ska nog inte köpa det mera även om jag vet att det är rätt bra o äta det.. Men jag äter inte upp det, fått rätt svårt för ägg på sistone.. Men fil med bananer i funkar ju ganska så bra faktiskt, och står mig ganska länge på det har jag märkt..

Nu ska jag väl snart försöka krypa i säng kanske eftersom jag inte hade tänkt sova jättelänge imorgon men får väl se när jag väl kommer i säng..

Men något som är bra när jag flyttat ut sängen i köket är att jag nästan alltid somnar med en gång jag lägger mig där..

Ne ska jag fortsätta snacka me folk på msn o glo runt lite nu..

Bye

Kommentarer
Postat av: Malin J

Gillar din bakgrund :) !

2011-07-11 @ 00:07:49
URL: http://mjauwliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0