Söndag

Gjorde en impuls grej igår o åkte o köpte mig en ny mobil som jag varit sugen på väldigt länge men åkte och lämnade tillbaka den idag.. Så bara vänta på att pengarna sätts in på kontot igen, det skulle ta upp til 3 dagar sa dom..

Och nu ska jag snart laga till mig lite mat, blir lax, wok och lite smögensås till det.. Ska bli jäkligt smarrigt vill jag lova.. Tog tag i disken förut med så det inte blir ett berg när man lagar mat snart..

Känner mig rätt frustrerad, eller irriterad kanske är mer rätt ord på folk som säger att man ska ses eller att dom ska komma förbi.. O då bokar ju inte jag upp mig på något så att jag ska ha tid och det jag blir irriterad på är ju att dom varken dyker upp eller hör av sig ALLS.. Inte så konstigt om man blir irriterad på det..

En viss person tror nog att den kan komma och gå lite hur den vill hos mig, och det funkar inte riktigt så.. För även om personen är jäkligt trevlig och det är väldigt trevligt när vi ses så godtar jag inte vilket beteende som helst.. Aja det löser sig..

Ser fram emot tisdag då jag ska på bio med syrran och sen oxå få umgås lite med Emelie.. Det kommer nog bli en jäkligt trevlig dag tror jag iaf..

Jäkligt sugen på att åka till iväg dit Mr C bor oxå, får se om det kanske går att lösa snart.. Skulle dels vara skönt och komma bort från stan lite o så tror jag nog det kan bli en rätt trevlig visit.. Så får se om det går att lösa, ifall han nu ens vill ha mig på besök. Det vet man ju inte riktigt än.. Hahaha..

Ne nu börjar magen kurra här så dags att fixa till laxen och woken nu så man får lite mat i magen..

Bye

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hallå! Vill du ha fler besökare till din blogg? KLicka på länken http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=matildacavanagh och registrera dej! Det är gratis & såå värt det! :) Kram M.

2011-07-17 @ 19:53:22
URL: http://matildac.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0