Söndag

I fredags så var det rätt lugnt var bara hemma o glodde på film.. Sen pratade man med C lite på kvällen/natten och då bestämde vi att jag skulle komma till honom.. Lite impulsivt sådär men ja jag satt ju på bussen 10.30 igår förmiddag iaf.. Men jag sov inte speciellt mkt alltså, jag sov 3 timmar innan det var dags att gå upp o göra sig iordning sig..

Visserligen var ju tanken att jag skulle åkt i fredags men det blev inte så men så vart det helt plötsligt att åka igår istället.. Kul att det blev av iaf..

Men fan vad seg resa det är, sitta på en buss i 5 timmar är ju inte allt för roligt alltså.. Men ja det funkar väl det med antar jag..

Sen när man äntligen kom fram till min favoritstad Göteborg så blev det o leta upp bussen jag skulle ta ut till C men först blev det o gå till infon o kolla hur det funka me biljetten o sådär.. Men höll på att bli lite missförstånd först eftersom hon trodde jag skulle till Trollhättan men riktigt så var det inte.. Men sen fatta hon vart jag mena iaf så då blev det rätt..

Va iaf en trevlig o mysig lördag kväll/natt.. Var även härligt att vara i Göteborg och höra göteborgs dialekten vart man än gick typ.. Härligt.. Får väl se om det blir att åka dit flera ggr, sånt som märks liksom..

Bussresan hem idag var väldigt seg då jag va lite trött men lyckades iaf sova lite på bussen..

Och efter jag kom hem så har jag inte gjort så jättemkt.. Duschat, packat upp väskan o fixat käk i stort sett bara..

Och nu tänkte jag nog strax ta och inta sängen o förhoppningsvis kunna somna för imorrn blir det upp skapligt då jag måste till Ams innan 12 och lämna in ett papper. Och sen hade jag tänkt gå till gymmet efteråt och träna lite ben..

Ne nu ska jag kolla lite grejer på datorn och sen blir det att borsta gaddarna o sova..

Bye
What's the point of doing anything
If you'll never notice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0