Söndag

Hann ju aldrig tvätta klart igår så ska tvätta klart resten lite senare sen, eftersom min syster ringde igår och sa att hon var i stan så blev det ju att träffa henne och umgås med henne lite..

Hon följde med mig hem sen också och sov kvar här, så var och lämna av henne vid tåget imorse förut..

Och nu gör jag inte så mkt, har fällt ihop bäddsoffan och plockat undan lite hemma så sitter mest och fördriver tiden medans jag väntar på att tvättstugan ska bli ledig och det ska bli dags för mig att börja tvätta..

Men börjar bli lite smått uttråkad måste jag säga alltså, så får väl se om jag orkar göra något åt det kanske, vill ju helst hålla mig hemma då tvättstugan är ledig om några timmar, eller om man hittar nått att göra så skjuter man nog på resten av tvätten till en annan dag men då blir det ju så jäkla mkt..

Känner mest att jag svamlar om ingenting och det är totalt ointressant just nu faktiskt..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0