Sthlm

Hela gårdagen spenderades i Sthlm, åkte 8.40 ifrån stan och var hemma vid 21 igen.. Sov både dit och hem lite på bussen..

Sov inte så jättebra igår natt då jag först inte kunde somna och sen vakna vid 4, fast lyckades somna om då men vaknade ändå ett par gånger till fram till strax efter 6 och då bestämde jag mig för att gå upp istället..

Kan nog varit lite stress/oro över att jag skulle försova mig som gjorde att jag vaknade så mkt..

Jag och syrran gick och käkade lite lunch igår när jag kom på ett ställe där dom har buffe med kina mat bland annat och sen fanns det även sushi och sånt men det gav jag fan i.. Rå fisk vill jag inte äta..

Men det var jävligt gott iaf, men man ska nog vara mer vrålhungrig när man går dit, åt inte så jättemkt men jag var fan mätt läääänge efteråt..



Sen satt vi på bion ett tag och väntade in att filmen skulle börja.. Va inte så mkt folk i salongen så det var ju skönt..

Såg ju Harry Potter i 3D, men jag tyckte det vart väldigt jobbigt för ögonen efter att man kollat i 3D ett tag, men filmen var bra tyckte jag.. Lite hade dom ju ändrat från boken men den var bra gjord iaf tycker jag..

Sen efter bio så följde syrran mig till Centralstation för annars hade jag väl aldrig hittat, så ställde mig där och väntade in Emelie och Anabelle som jag också skulle träffa.. Inte sett Emelie på jättelänge så det var väldigt trevligt att träffa dom i några timmar..

Blev en fika och sen en glass i Kungsträdgården, annars gick vi mest runt o babbla.. Bara gick omkring.. Så det enda jag köpte igår var mat, så ingen shopping där inte..

Sen hemåt vid halv 7, och det var ju i stort sett en full buss.. Tycker inte om o sitta bredvid folk jag inte känner.. Men somnade till lite till o från på bussen och efter Nyköping fick jag ju sätet för mig själv..

Sen hände det ju inte så mkt mera igår direkt, hem och bara inta soffläge i stort sett.. Kom inte i säng förrän 2 så var lite trött då.. Men ibland fastnar man ju lätt framför datorn liksom..

Idag har jag ju tvättstugan men trodde ju att jag skulle nu vid 11 men hade ju skrivit upp kl 16 idag, för ändra ju.. Seegt att gå o vänta på det liksom.. Visserligen inte massor av tvätt men iaf.. Får se vad jag ska hitta på under tiden nu tills det är dags.. Får bli och köra 1 maskin iaf så man har lite kläder att använda..

Annars så blir det väl nog rätt lugnt resten av dagen, och helgen ska jag hjälpa mina föräldrar.. Det känns väl sådär lagom roligt eftersom jag ska hjälpa mamma o städa i nya lyan.. Gillar verkligen inte o städa efter andra.. Men men det ska väl gå det med antar jag...

Kanske skulle gå en promenad om ett tag o hämta ut min mobil som tydligen är klar nu.. Och sen kanske ta ett pass på gymmet medans man ändå är i krokarna.. Fördriver ju tiden lite iaf..

Ne det var nog allt för denna gång..

Bye


Kommentarer
Postat av: ida

hur gammal är du ? :)

2011-07-20 @ 13:59:25
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0