The End

Imorgon ska jag och min syster se den allra sista Harry Potter filmen.. Har ju såklart läst boken så jag vet ju vad som händer, men ska bli väldigt kul att se hur dom har filmat slutet.. Jag har rätt höga förväntningar på filmen så hoppas den är lika bra som jag tror bara av att ha läst boken och att dom inte ändrat eller tagit bort för mkt..

Känns lite lustigt att filmer och böcker man följt och läst i flera år helt plötsligt bara är slut.. Skulle se filmen i 3D imorrn tror jag.. Hoppas det inte sabbar för mkt av filmen bara..

sen när man varit på bio med syster så blir det att träffa Emelie som jag inte träffat på evigheter.. Så det ska bli väldigt kul faktiskt.. Blir väl en fika o en sväng på stan kan jag tänka mig.. Och en del skvaller kanske.. Haha..




Ska se till att packa ner paraply, biljetter och allt jag behöver ha med mig i väskan redan nu så vet jag att jag inte glömmer det imorgon.. Men kommer säkert kolla igenom väskan 3 gånger innan jag går imorgon bitti oxå.. Skulle inte förvåna mig..

Ne nu ska jag glo runt lite och sen fixa lite middag snart.. Börjar väl bli dags för det känner jag, även om jag inte är jättehungrig direkt.. Men åt senast vid 12 så ganska länge sen nu..

Blev inget gym idag heller, så jävla dåligt av mig alltså.. Men om jag inte måste så känner jag faktiskt inte för att gå ut när det verkligen ösregnar.. Får hoppas det hinns med på onsdag istället..

Lite tråkigt att det inte blir någon tripp i helgen, jag vill ju väldigt gärna åka men kan ju inte pga att jag lovat mina föräldrar.. Så hoppas C har tid nästa vecka, så får man åka då istället.. Annars får man se när det blir av..

Ne göra lite nytta nu istället..

Bye

Kommentarer
Postat av: cassandra

Åhh, den filmen vill jag också se eller får ta och se den i veckan!! Älskar verkligen böckerna. :D

Allt bra idag?

Kram

2011-07-18 @ 19:52:35
URL: http://elfmaaaan.blogg.se/
Postat av: A N G E L I J N A

fin blogg :D

2011-07-19 @ 01:49:44
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Lidija<3

söt blogg! Kolla gärna in min ;)

2011-07-19 @ 09:33:56
URL: http://lisho.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej, fin blogg!

Ska vi följa varandra via bloglovin? :D

2011-07-19 @ 19:20:39
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0