Tisdag

Idag har jag varit i klocket hos mina föräldrar och kopierat ett papper och sen hem till frugan efter det och träffa henne och Joline ett tag..

Sen ner till stan och vänta tills deras buss gick för att se traska ner till Ams och fixa papper därifrån samt prata med dom lite granna.. Men fick inte så mkt mer info än vad jag redan fått men det kommer nog om några veckor eftersom det är semester tider nu..

Och sen brukar ju jag gå bort till S och lämna in alla papper samtidigt men nu har ju dom flyttat och jag vet inte riktigt vart det nya ligger riktigt.. Vet på ett ungefär men orka gå och yra liksom, så blev att lägga det på brevlådan den här gången istället.. Får hoppas jag skrev rätt så det kommer fram, men det tror jag nog..

Har så jäkla ont i huvvet o då kanske jag inte ska sitta framför datorn iofs.. Men fastna lite här just nu, men kanske är pga värmen och att jag druckit för lite.. För ätit har jag ju gjort..

Imorrn är det dags och tvätta igen, fast är ju inte så mkt direkt men skönt och få bort det lilla oxå..

Annars får man väl se lite vad som händer resten av veckan, följa med Sandra till läkarn på fredag och på kvällen ska jag få besök som det är sagt nu men det kan ju ändras innan dess.. Så det återstår att se som sagt..

Nu ska jag hämta lite dricka och sätta på en film tror jag

Bye

Kommentarer
Postat av: matilda

fin blogg!



hur är det? :)

2011-07-12 @ 19:29:50
URL: http://hejbus.blogg.se/
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Ha en bra dag :D

2011-07-13 @ 10:53:08
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0