Torsdag kväll

Inte bra att vara impulsiv, kan ha gjort bort mig lite granna precis men nu är det ju gjort så kan ju inte göra så mkt åt det direkt.. Får hoppas det kommer gå att lösa iaf på något sätt.. Sånt som märks men på ett sätt släppte delvis en sten från brösten men den kommer nog komma tillbaka igen snart..

Varför ska jag vara så impulsiv ibland och bara tänka kortsiktigt.. Blir så irriterad på mig själv ibland bara men på något sätt så löser sig säkert detta också.. Ska kolla lite mera noga på det där snart..

Väntar ju på svar ifrån en person om lite hjälp oxå men inte riktigt fått något svar än så tror inte det kommer bli något försök till hjälp därifrån.. Känns inte som så iaf..

Imorgon är det 1 månad kvar tills praktiken börjar, hoppas verkligen det kommer funka så man får jobba lite och förhoppningsvis få en något bättre inkomst än jag har nu iaf.. Men med min tur så kommer väl antingen ryggen paja eller så får jag väl en allergisk chock lr nått.. Skulle inte förvåna mig..

Annars idag så fick jag en kort visit av en viss person.. Mkt trevligt även om det inte var så lång stund.. Skulle kommit nu ikväll med men dök väl upp nått annat för ingen som kom..

Var med Sandra på sjukan oxå och det gick lite fortare än väntat.. Eftersom vi skulle till bm först så var det 1,5 kvar tills hon skulle vara på nästa ställe.. Men vi gick dit och satt oss och fick faktiskt komma in 45 minuter tidigare än det var sagt.. Så det var ju bara positivt att det gick fort..

Känner mig något dissad idag.. Haha.. Hade bestämt med 3 olika lite halvt om att ses ikväll och ingen av dom hörde av sig.. Visserligen hade jag ju dissat dom andra två ifall mitt besök från tidigare idag hade hört av sig. Men men.. Får väl se när personen har tid nästa gång..

Helgen lär säkert bli ganska lugn tror jag.. Vad jag vet nu iaf, inte direkt några pengar till o göra något så blir nog inget speciellt.. Sparar mina pengar till Sthlm nästa vecka ist..

Sen blir jag lite smått irrierad på folk som lovar för mkt och sen blir det inte av o dom hör inte av sig. Men ja man blir ju inte direkt förvånad heller.. Så jag skiter it, tänker inte höra av mig själv utan har man sagt att man ska höra av sig så väntar jag tills personen gör det istället.. Man får visa lite eget intresse ibland faktiskt..

Ögat och det är ju mkt bättre iaf, vart bättre o bättre efter tabletten fick börja verka förut.. Men nu har jag ju iaf hemma nästa gång jag ska iväg till nån med katt.. Måste bara komma ihåg att fråga det innan jag går dit..

Vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt.. Känner mig bara allmänt irriterad på folk som säger att dom ska höra av sig o inte gör det och sen på mig själv för att jag är så jävla impulsiv och dum ibland.. Men får hoppas jag reder ut det iaf på nått jävla sätt..

Och sen hoppas jag absolut på att få träffa min Mr väldigt snart igen.. Jobbigt och vänta på saker :P

Aja glo lite tvn nu innan det blir sängen..

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0