Tränat

Tog mig i kragen och drog ner till gymmet förut idag för första gången på 1 månad.. Och passade då på att testa drycken Celsius som ska göra att man förbränner mera och orkar träna mer, för såg att dom hade börjat sälja dom på gymmet.. Och den var helt okej i smak faktiskt och kände att jag blev lite piggare med av den. Så har beställt från gymgrossisten nu så jag kan börja ta en sån innan träningen ibland.. Och blir billigare i längden att beställa från GG istället för att köpa styckvis på gymmet..



Så nu får jag vänta tills början på nästa vecka tills det kommer hem. Testade Cola smaken på gymmet så även den jag beställde hem.

Körde på ganska ordentligen idag, tränade både rygg och mage bland styrketräningsmaskinerna och sen körde jag situps och tränade sidan med fria vikter oxå.. Avslutade dagens pass med en powerwalk på 2 km med lutning på så jag skulle bränna lite ytterligare..

Det var så sjukt skönt att träna idag alltså, hoppas jag kan fortsätta hålla igång nu dom här veckorna som är kvar till praktiken börjar.. Ska försöka träna även efter praktiken på dagarna även om det säkert inte lär behövas men dubbelträning gör ju inte så mkt..

Men kan lova att det känns i kroppen redan nu att jag träna bra idag så lär säkert vara jätteskönt imorgon.. 

Nu ska jag glo på lite tv tänkte jag och sen blir det nog en film innan det blir läggdags.. Lär nog decka tidigt idag..

Bye


Kommentarer
Postat av: Josefin

Har en tävling i bloggen just nu! Lottar ut ett valfritt smycke!!!!

Gå in och kika innan det är försent ;)

http://reloadmee.blogg.se/2011/july/tavling.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0