Tvättar

Håller på och tvättar just nu, ska om typ 30 min gå ner och hämta den första maskinen med tvätt så jag kan hänga den här uppe i lägenheten.. Och slänga in den andra tror jag, är rätt lite att tvätta så kanske skiter i det och tar det nästa gång jag tvättar ist..



Är sjukt jäkla trött, känns som jag skulle kunna somna när som helst typ.. Funderar lite på att åka iväg en sväng när tvätten är klar.. Men ja jag vet inte riktigt.. Jäkligt sugen på att köpa en ny mobil eftersom jag ändå tänkt sälja min när den är tillbaka, antingen lagad eller helt utbytt.. För vill inte ha den telefonen längre.. Men får se om jag orkar åka o kolla på ny mobil, för skulle jag göra det så är säkert den jag ska ha slut.. Skulle ju inte förvåna mig och så känns det väl sisådar att lägga nästan alla sina sista pengar på det..

Så förmodligen blir det inget med det utan lägger mig kanske o sover nån timme till..

Ne det var väl typ allt för denna gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0