30 Juni

Är strålande sol och jättevarmt och skönt utomhus, och vad gör jag, jo spenderar dagen inomhus.. Känns väl sådär lagom bra kanske.. Men jag möblerade om lite igår och så kom pappa förut och hjälpa mig att flytta det sista för att kunde jag inte flytta ensam..

Och så måste jag ju städa också eftersom det kommer folk hit imorgon så då kan det ju vara trevligt om man har dammat och torkat av samt dammsugat i lägenheten.. Moppa golven gör jag nog sen ikväll tror jag innan jag lägger mig..

Har iaf fått vara ute en stund idag när jag gick till Ams förut och la på pappret till FK.. Sen har jag bara gått o plockat och styrt här hemma..

Har en liten paus nu medans jag får i mig något litet så länge..

Men vart väldigt bra det här iaf, ska ta lite kort sen så slänger säkert upp det här tror jag.. Men det blir nog inte förrän sen, ska ju se till att bli helt klar också..

Ska ta och börja damma och dammsuga strax tänkte jag så det blir gjort och sen plocka iordning på det sista som ligger lite överallt.. Men ja nöjd är jag iaf.. Pappa sa förut när han var här att såhär borde jag haft det från början..

Så det enda som ska fixas sen är att införskaffa ett slags draperi av något slag att ha i ena av dörröppningarna här hemma.. Får kolla på det nångång längre fram när man har tid och lust att engagera sig..

Ne dags att sätta lite fart nu så man blir klar..

Bye

Kommentarer
Postat av: zaaandra

7fin blogg:)

ska du göra i sommar då?!:)

kommentera gärna nått på min blogg fråga eller nått sånt:D

länk mej så kan jag länka dej?:D

ha en trevlig sommar KRAM

2011-06-30 @ 16:13:44
URL: http://lindbloomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0