Barfota

Nu när det är sommar och det börjar bli varmt o så ute, så ser man ju en del folk som går barfota ute, såg en senast imorse på vägen till gymmet.. Och jag förstår verkligen inte hur man kan vilja gå barfota utomhus på stan o dylikt där folk går o spottar och ja vem vet vad man trapper i för skit egentligen..

Nee jag tycker bara det är så otroligt jävla äckligt faktiskt iaf om man går ute på trottaren och sånt.. Förstår mig bara inte på sånt, men ja det är ju varje persons val så att säga..



Annars idag har jag ju varit och tränat som vanligt, och nu har jag tvättat i 3,5 timme vilket är lite segt men ska ner och hämta sista tvätten strax, och sen kolla om det som hänger i torkrummet är torrt..

Fick bli en promenad till Ams förut med då jag fick hem papper därifrån om att min FK blankett om aktivitetsstödet var felt ifylld så fick gå ner och lämna in en ny förut.. Inte så bra att det är röd dag imorrn då, eftersom den då inte skickas förrän fredag och inte kommer fram förrän nästa vecka då.. Vilket innebär att jag får pengar 1 vecka senare än vad jag brukar.. Så får väl se hur det ska gå ihop sig med mat o lite annat, men ja det löser sig nog på ett eller annat sätt.. Det brukar det ju göra..

Vart så jävla trött nu, så funderar på en liten powernap efter jag hämtat tvätten faktiskt.. Det skulle vara väldigt skönt att bara få lägga sig och vila en stund..
Men kanske är bättre att hålla sig vaken så kanske man kan somna bra sen ikväll.. Sen blir man ju trött av att det är varmt också..

Ne dags att hämta tvätten då o hoppas det i torkrummet är torrt så man slipper springa upp och ner flera gånger..
Bye


Kommentarer
Postat av: Nathalie♥

Jätte fin blogg ! Allt bra? KRAM !

2011-06-01 @ 20:43:33
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snälla, söta, rara...! Hjälp mig vinna den här fototävlingen. Gå in på länken nedan och skriv en kommentar där det står "6" eller "nummer 6". Skulle vara jätteeeeeesnällt! (Fyller trots allt år imorgon)



Dessutom blir alla som hjälper mig länkade i ett inlägg. Och den som blir till mest hjälp, som gjort en hel del för att försöka få fler röster till mig, får bli ett blyertsporträtt!



TACK! :)



http://standingcarla.blogg.se/2011/may/13-finalister.html#comment

2011-06-01 @ 21:43:42
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/
Postat av: agnes

hej fin blogg kolla gärna in min:))

ha en bra dag:)

2011-06-04 @ 00:54:51
URL: http://agnessnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0