Blev visst stan

Blev visst en sväng ner till stan iaf, pallade inte sitta här hemma längre så åkte ner och köpte skorna och ett par ballerina skor men vet inte om ajg ska behålla dom ännu.. Ska fundera lite på det så får jag se om jag lämnar tillbaka dom eller inte.. Har ju 30 dagar på mig så ingen panik direkt..

Sen köpte jag mig faktsikt ett par kortbyxor oxå på Kappahl, för det behövde jag verkligen ha i den här värmen så det unnade jag mig att köpa..

Efter jag var klar på stan så blev det att ladda ett busskort och sen bege sig till Sandra idag igen en kort stund..

Och nu kom jag väl typ hem för en timme sen, och tänkte väl försöka sova lite strax eftersom jag ska upp skapligt imorgon och dra till gymmet..

Ne nu ska jag kolla mail och lite annat så hoppas jag på att kunna sova snart..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0