Blir så trött

Alltså jag blir så trött på att vissa inte bara kan säga som det är istället för att ljuga och tro att det ska göra saker och ting bättre?

Hur ska man veta att något är fel, ifall folk ljuger och säger att allt är bra? Det är inte direkt så att man kan läsa tankar, så gnäll inte på att folk inte bryr sig eller lyssnar på er ifall ni inte kan säga att det inte är bra, eller vad det nu är som är fel eller vad ni tycker någon gjort fel..

För det kan aldrig bli bättre ifall man inte talar om vad någon har gjort för fel eller ljuger och säger att allt är bra.. För säger någon att inget är fel, allt är bra så tror man ju på det.. För vad ska man annars tro? Ska man bara ta för givet att ni ljuger varenda gång ni säger något? Det funkar ju inte heller..

Och man kan faktiskt inte ställa upp för folk om dom låter en tro att det man gör i nuläget fungerar för dom fast det inte gör det? Säg som det är istället, och om man nu gör något fel låt folk få chansen och visa att dom kan göra det annorlunda och kanske kan ställa upp för er lite mera på det sättet som ni vill..

Jag har väl känt lite ett tag att jag inte vet om jag kan lita på det en person säger till mig, att personen talar sanning och inte bara säger vad den tror jag vill höra.. Och det känns ju som det blir mer och mer bevisat att min magkänsla stämmer.. Och det gör mig faktiskt väldigt ledsen att jag är värd så lite för den personen att jag inte ens förtjänar att få höra sanningen utan bara blir matad lögner..

Aja nu orkar jag inte skriva om detta längre, kände bara för att ventilera denna åsikt lite granna utan att nämna olika personers namn.. För man behöver ju inte hänga ut folk på det sättet tycker jag..

Skulle gått och tränat, men blir nog att bara vara hemma tror jag.. Har lite jag skulle behöva ta tag i hemma faktiskt, och skulle vara skönt att få det mesta gjort idag då det måste bli gjort denna vecka..

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0