Finally

Skulle egentligen gått upp redan till 9 för att tvätta men valde att snooza en timme för var skit trött men ja det är inte riktigt någon som snor tvätttiderna här så det är liksom lugnt om man börjar lite senare, bara man är klar tills nästa person ska in i tvättstugan..

Blev även lite besök här förut, typ bara en halvtimme men ja det var ju trevligt att träffa människan iaf då det var 2 månader sen sist.. Bara hoppas nästa gång inte dröjer lika länge som denna gjorde.. Vi ses ju på tok för sällan enligt mig men förhoppningsvis är man ju inte ensam om att tycka det..

Efter besöket varit här så blev det ner och hämta tvätt och sen slänga i ny tvätt innan jag traska upp till Ams och fixa papper, som gick väldigt fort idag tack och lov..

Sen blev det och dra till gymmet och träna med Annie, men ja det gick väl sådär idag.. Jag fick sån huvudvärk och orkade inte riktigt kände jag.. Men hoppas det går bättre imorgon istället..

Imorgon ska jag väl kanske fortsätta och städa lite granna och sen får man se lite vad man ska göra innan det blir dags för gymmet imorgon..

Nu ska jag iaf fixa något att äta eftersom jag inte hann det förut idag, så är ganska hungrig nu eftersom jag inte ätit sen vid halv 11 idag.. Så är verkligen på tiden att äta, kanske därför jag fick ont i huvvet när jag träna med eftersom jag inte ätit på väldigt länge..

Ne nu ska jag klä på mig och fixa lite käk..

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0