Fredag

Idag har jag väl egentligen inte gjort så jättemkt speciellt.. Gick upp skapligt och sen gick jag mest o drev o vänta in posten på att min hyresavi skulle komma.. Och sen fick jag en annan sak med posten också som jag väntat på, vilket gjorde mig glad..

Sen när posten kommit så blev det att göra sig iordning och gå upp till försäkringskassan och fök för att lämna in massa papper.. Skönt och ha det gjort iaf, sen passade jag på vägen hem på att gå och boka en klipptid.. För det behövs verkligen kan jag lova, det ska bli så skönt att klippa av sig lite hår och få känna sig lite fräsch i håret igen..

Och sen blev det och vänta på att pappa skulle bli klar, så blev det en sväng till Media Markt och prata med dom, då min lucka börjat lossna för 3e gången nu och sen displayen blev helt cp och konstig bild o så..

Men ja jag vill ju ha mobilen utbytt till en ny istället eftersom jag lämnat in den med samma fel 3 gånger nu.. Ska bara vänta på att få tillbaka mobilen och få alla papper om att den varit inlämnad 3 gånger o vad dom gjort osv..

Hoppas jag hinner med det nästa vecka bara, då jag ska klippa mig på torsdagen, för på onsdag är jag rätt upptagen så då lär det inte hinnas med.. Annars får jag ta det på måndagen istället efter nästa helg..

Har så jäkla ont i mitt ben till och från, ibland gör det så ont att jag knappt kan gå på det.. Har en läkartid om 2 veckor, får se om jag orkar gå med det så länge eller om jag tar tag i det o åker upp akut.. Men känner jag mig rätt så väntar jag nog.. Skönt iaf att jag får sällskap till läkaren, så slipper man sitta där själv.. Och skulle jag gått själv hade jag säkert avbokat det.. Jag gillar verkligen inte att gå till läkare och sånt.. Gör det inte om jag absolut inte måste..

Ska även gå och kolla efter lite kläder nästa vecka och se ifall jag kan hitta ett par svarta byxor och någon svart topp/tröja också som man kan ha på begravningen.. Detta är kläderna jag köpte förra veckan..

    

Dessa köptes på KappAhl, var 3 för 2 så behövde bara betala för byxorna och ena toppen så det är ju bra.. Köpte ju även dessa skor, men ballerina skorna lämnade jag ju tillbaka för det kändes inte riktigt jag..



Ne annars har jag väl inte så mkt mer att skriva egentligen.. Helgen lär bli lugn, imorgon lär det nog inte hända så mkt och på söndag kanske jag ska träffa en person men vi får se om det blir så.. Känns väldigt osäkert att det kommer bli av då det inte är något som är helt bestämt pga jobb osv..

Hoppas däremot på att jag kommer få träffa min (egentligen inte min men iaf) Mr M mycket snart igen, för det skulle verkligen inte vara fel.. Men ja sånt som märks när det finns tid då människan är så sjukt upptagen hela tiden.. Men ja man hoppas ju på så snart som möjligt såklart.. Ne nu ska jag inte tänka på det mer, det är inte bra för då blir det bara jobbigt på ett sätt eftersom tankarna gärna vandrar iväg till vissa speciella saker.. Hahaha

Ne nu ska jag väl fixa lite te och sen fördriva tiden lite framför tvn eller nått innan det blir sängen..

Trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0