Friday friday

Känner mig ju inte direkt utvilad eller som att jag fått sova tillräckligt då jag vaknat varannan timme inatt pga att det varit så varmt här inne.. Visst blir säkert svalare om man har balkongdörren öppen men då hörs ju ljudet utifrån betydligt bättre och så kommer det ju in mygg o dylikt o det vill jag ju inte riktigt..

Funderar lite på vad fan jag ska göra nu resten dagen då eftersom jag inte kunde somna om när jag vakna för 1 timme sen.. Är så fruktansvärt seg och trött så det finns ju inte..

Kanske att man ska ta tag i sitt hem lite under dagen sen.. För det behövs ju nog städas lite iaf, skulle behöva köpa mig en ny golvmopp med så man kan tvätta golven men det får vänta tills nästa vecka när man får pengar..

Hade tänkt gå upp till stan och lämna tillbaka ballerina skorna jag köpte, får se om jag orkar det idag eller om jag tar det nästa vecka istället.. För jag är ganska säker på att jag kommer nog bara använda dom någon gång o sen kommer dom bara ligga här hemma o aldrig bli använda igen..

Va ju så stressad när jag handlade att jag tog ju bara några andra skor utöver tygskorna jag köpte, för det var ju 30 min innan dom stängde och skulle hinna med 1 butik till..

Fan va trött jag känner mig alltså, nästan så jag överväger att lägga mig i sängen och försöka sova lite till faktiskt..

Men behöver ju städa också, men det tar ju visserligen ingen direkt tid att dammsuga och städa i badrummet så det kan man ju alltid göra sen.. Konstigt att man alltid tänker så, jag gör det sen men det där sen kan dröja någon dag extra ibland..

Kollade vädret nyss med(sen när börja jag med det?) ser ju inte så bra ut för grillningen imorgon då det står att det ska regna till och från hela dagen.. Not so fun..

Ne nu ska jag väl försöka sysselsätta mig lite här så jag inte somnar kanske.. Har ju visserligen lite "jobb" jag måste göra..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0