Glad Midsommar

Gårdagen var det fullt upp hela dagen, var på 2 arbetsintervjuer för samma företag men dom tyckte inte jag passa in där så jag fick inte det.. Men ja någongång löser sig väl det där oxå.. Just nu är mina tankar på så himla mkt annat så jag orkar knappt söka jobb just nu pga av att det varit ganska jobbiga månader..

Var iaf hos frissan igår och klippte av mig lite år, kanske inte jättemkt som vart klippt men några cm blev det iaf och man känner sig ju lite fräschare åtminstone.. Syns ju nog inte så jättestor skillnad men det känns som det försvunnit massor av år iaf..



Sen blev det även en sväng på stan efter frissan för att fördriva tid innan jag skulle vara på intervju nummer 2..

Köpte bland annat stenar till mina ljus jag köpte häromdagen och det vart väl snyggt?
 

Sen köpte jag även ett diadem så jag kan få bort håret men ändå ha det uppsatt typ.. Skulle behöva köpa hårspännen oxå men det är väldigt svårt att hitta några som sitter kvar när man har tunt hår.. Men ja diademet funkar ju sålänge..

 

Sen blev det även strumpor, mascara och en sparburk innan jag satte mig på bussen ut dit.. Sen kan jag väl känna att dom kunde sagt igår morse att det skulle hålla på i 3 timmar där ute men men..

Sen efter jag var klar där ute på intervju nummer 2 så blev det stan en snabbsväng igen för att köpa en långklänning jag hade sett.. Tänkte jag skulle ha den nästa fredag, men så börja jag tänka förut att om det spöregnar så kanske jag inte vill gå i klänning.. Så funderar på att försöka hitta ett par byxor just in case, och regnar det inte så kan jag ju lämna tillbaka brallorna i efterhand..

 

När jag kom till kassan så hade jag ju räknat ut vad det skulle gå på då jag plockade på mig ett par leggings oxå(som jag nu ångrar, så ska lämnas tillbaka) och så gick det på nästan 200 kr mindre än jag tänkt då klänningen var nedsatt från 299 till 129..

Ne nu ska jag fixa lite frukost och sen blir det att åka till min faster om några timmar o käka lite granna..  Avslutar inlägget med en bild och att skriva Glad Midsommar


Kommentarer
Postat av: Carl-Philip

glad midsommar :)



fin blogg :D Följ gärna min gayblogg :) jag tänker följa din :D

2011-06-24 @ 10:28:05
URL: http://callefille.se
Postat av: Carolina

Jobbigt med jobbsökning.... Speciellt när man blir nekad sen.

2011-06-25 @ 13:20:52
URL: http://carolinasplace.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0