Handlat

Kom hem för ett tag sen, varit och storhandlat lite granna.. Blev en sväng förbi systembolaget också och köpa några cider.. Sen om man dricker dom i helgen eller inte återstår att se.. Men bra att ha hemma liksom..

Sen fick jag ett roligt samtal också medans jag höll på att packa upp alla varor, tur att jag hörde att det ringde iaf eftersom jag hade musik på..

Och det är ju en tjänst på ett bemanningsföretag men vet ju att det är ett bra företag då jag jobbat där förut..Så ska på intervju imorgon.. Så det är ju jäkligt roligt faktiskt, alltid kul att bli kallad på intervju och så får man väl hoppas man gör ett tillräckligt bra intryck och inte gör bort sig för mycket..

Så beroende på beskedet imorgon sen så kan det ju bli en väldigt bra dag och jag kommer ju bli väldigt glad också ifall jag skulle få jobbet.. Men ja det återstår att se imorgon, gäller ju att inte hoppas för mycket även om jag VÄLDIGT gärna vill ha jobbet.. Är ju dessvärre kanske inte så bra att visa det bara, att sälja in sig själv är verkligen jättesvårt.. Men skulle va kul med detta jobb eftersom jag skulle utvecklas enormt mycket som person och det vet jag ju redan med tanke vad det är för tjänst också..

Ne nu ska jag göra mig iordning och gå bort till Ica och handla det jag glömde på Willys förut, och sen blir det lite tacos ikväll(utan bröd och tacosås) och kolla på Mike and Molly tror jag..

Stan lär det nog inte bli något med idag, får se om jag hinner det imorgon beror ju lite på hur det går.. Kan bli en fullspäckad dag imorgon men det gör mig ingenting.. Trivs när det är full rulle..

Ne gå och handla så  man kan få lite mat i magen snart också..

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0