Johan Falk

Sitter just nu och kollar på Johan Falk filmen på 4an och ska väl sova sen när den är slut.. Ser den mest bara pga Joel Kinnamans medverkan..

Fick inte det jag väntar på med posten idag men kommer förhoppningsvis imorgon, hoppas jag iaf.. Så jäkla segt när man väntar på något..

Jag var nära och göra något dumt förut idag eftersom jag har så dåligt tålamod men jag bestämde mig för att strunta i det och avvakta istället.. Och det var ju bra att jag bestämde mig för att ha tålamod den här gången.. Blir nog bäst så i slutändan iaf..

Annars har jag väl inte gjort så mkt idag egentligen.. Imorgon har jag väl tänkt att dra till gymmet och efter jag kommit hem därifrån o käkat, dra till Sandra och umgås med henne lite granna tänkte jag..

Sen kanske handla lite på Ica imorgon med om jag får mina cash vill säga.. Annars hoppas jag att det blir och handla på onsdag, för det börjar bli lite tomt hemma nu alltså..

Ne har väl inte så mkt mer att skriva just nu tror jag.. Väntar på att reklamen ska ta slut o sen se klart filmen, ställa klockan och krypa ner i sängen o förhoppningsvis få sova..

Just det, fick ett rätt sjukt förslag förut idag med.. Nog för att jag fått lite liknande förut men detta var något nytt och nog det sjukaste av dom alla.. Men ja finns väl folk till allt..

Bye

Kommentarer
Postat av: Maria

Joel Kinnaman in my heart :P

2011-06-21 @ 19:22:50
URL: http://headoverheals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0