Linköping

Varit i Linköping en sväng förut idag, blev en kort visit i gamla linköping och sen blev det lite fika på IKEA.. Såg även en byrå där som jag blev lite kär i och som jag kände skulle bli snygg hemma hos mig istället för den jag har nu.. Sen vet jag inte om jag skulle vilja lägga 1500 som den kostar.. Men vem vet, kanske sparar ihop till att köpa den efter sommarn.. Jag känner att det är mycket jag vill förnya hemma hos mig just nu. Denna byrå för 1495 är ju en av sakerna jag vill ställa in och göra mig av med min gamla..
Sen skulle jag vilja byta ut min soffa mot denna Ektorp soffa för 3000, för dom är så jävla sköna att sitta i alltså.. Helt sjukt sköna.. Sen kanske jag inte skulle välja just en vitfärg utan en mer mörk färg tror jag..
Men ja finns lite mera jag skulle vilja byta ut och ha nytt men man får ta lite i taget och spara så kanske man kan byta ut det man vill med tiden.. Sånt som märks om det blir så eller inte.. Det jobbiga blir väl att bära ner min nuvarande soffa för den är sjukt tung, fast iförsig går ju alltid lättare nerför än uppför..
Jaja jag har ju en plan i huvvet hur jag vill ha det och när jag väl kommer kunna byta ut allt jag vill så kommer det bli bra sen.. Men sen får man ju räkna med att det tar lite tid när man inte har jobb och så..
Vill ju ha en sänggavel också, fast jag vill ju inte ha i hela sängen utan bara mot huvudänden av sängen då jag vill kunna sitta bra i sängen ifall man vill kolla på film i sängen o så..
Nu sitter jag hos mina föräldrar, och sen kommer min faster och hennes familj hit så ska vi grilla lite granna.. Får hoppas det inte börjar regna en massa bara för då blir det ju lite tråkigt..
Ne ska väl glo runt lite på mina föräldrars dator lite granna och så är det väl bara och vänta på att det blir mat om några timmar..
Trevlig lördag kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0