Lördag

Sov ända tills jag vaknade idag och fy fan så skönt det var att få vakna och känna sig utvilad för första gången på hela den här veckan..

Lika underbart väder verkar det vara idag som det varit dom senaste dagarna också..

I torsdags så blev det ju först gymmet och sen blev det och åka hem till mina föräldrar, duscha och käka mat där.. Mormor o morfar kom dit oxå så det var ju kul att träffa dom.. Sen var det bara typ att vänta på att det skulle bli dags att gå ner till Sandras nya lägenhet..

Var inte så svårt att hitta faktiskt som jag trodde det skulle vara, och nu är jag rätt säker på att jag hittar bra från spårvagnen sen med..

Ja sen var det ju bara att ta tag i lägenheten och alla kartonger och säckar som stod typ överallt.. Fan vad grejer alltså.. Men vi fick rätt mycket gjort i torsdags kväll ändå, jag kom strax efter 17 och vi höll på till 1 tiden där omkring innan vi deckade för natten..

Igår så blev det att åka och handla hem lite mat, blev ju hämtade som tur var så man slapp konka hem på allt det där oxå i värmen..

Har ju inte känts som det roligaste vädret att flytta och hålla på i men ja det gick ju det med och vi vart ju faktiskt klara med allt på 2 dagar, men det går ju rätt fort om man är två eftersom man kan jobba dubbelt så fort då..
Ganska bra träning ändå dom här dagarna då det har sprungits en hel del i trappen och bärts en del oxå..

Mätte mig i torsdags med och det hade ju försvunnit lite cm iaf på en del ställen, vilket jag även börjat känna på träningsbyxorna då dom inte sitter lika tajt på benen..

Igår så mellan landade jag hemma hos mina föräldrar när jag var på väg hem, skulle ju ändå hämta mina träningskläder där, och fick skjuts hem av pappa sen med så det var skönt..

Idag så har jag inte tänkt göra ett skit faktiskt, blir väl ligga i soffan och glo på film sen typ.. Kanske att jag går och köper en chips påse till det med.. Hade varit rätt gott känner jag, men inte bestämt om jag orkar gå någonstans ännu.. Eller ja jag måste ju ner till tvättstugan och boka tid iofs..

Ne nu ska jag fixa lite frulle och sen bestämma mig för om jag ska ha chips eller inte..

Bye

Kommentarer
Postat av: Beatrice

hej, vill du få en länkning i morrn kväll? Då har du bara en grej du behöver göra, ställ frågor till mig i blogresponse. :) kram

2011-06-04 @ 14:14:23
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Postat av: michaelala

chiiiips <3 följa varandra via bloglovin? :)

2011-06-04 @ 14:42:12
URL: http://michysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0