Mat

Är hungrig men vet inte riktigt vad jag vill ha av det som finns hemma, och vet inte vad jag orkar laga heller..

Men det skulle ju vara jävligt gott med en pizza, en sån där pizza med kött och beasås på.. Så jäkla gott men palla klä på sig för att gå ut i det här vädret bara för att köpa en pizza.. Tveksamt att jag pallar det.. Så måste resa mig ur soffan nu och bestäma mig för något av det jag har hemma istället.. För mat måste jag iaf ha i mig, är 7 timmar sen jag åt.. Och jag ska ju egentligen äta med 3-4 timmars mellanrum så verkligen på tiden nu..

Vet knappt vad jag skriver om idag känner jag så nog inte så intressant läsning direkt.. Men ja nått ska man ju göra för att fördriva tiden..

I veckan blir det att klippa sig, storhandla, gå på stan och kolla efter kläder(hoppas jag hittar det jag behöver), fixa med mobilen om jag hinner.. Och sen blir det gymmet också förstås, och säkert lite annat med skulle jag tro..

Ne bestämma sig för vad man ska äta nu innan jag hungrar ihjäl här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0