Midsommarafton

Först på dagen så blev det att åka ut till min faster och käka lite mat och så där.. Trevligt trevligt.. Var lite tipspromenad oxå men det var ju väldigt långsökta frågor så var ingen som hade alla rätt där.. Haha.. Men brorsan var bäst..

Köpte denna på bolaget i onsdags, eftersom man vill ju såklart smaka när det är något nytt(eller ja den har ju funnits ett tag nu) men ja jag tyckte den var god måste jag säga.. Så kan nog bli att köpa den flera gånger.. Köpte den andra sommarsmaken oxå men den har inte blivit smakad ännu..

Efter vi hade käkat mat och sånt där så blev det lite jordgubbar och mjölk efter det..



Drack även lite jordgubbsvin lr vad det va som också var rätt gott måste jag säga.. Inte alls dumt..



Och sen flera timmar senare så blev det inåt stan igen och sen hem till Sandra och Joline för att dricka lite vin.. Vi fick oss många skratt åt Joline iaf.. Hon är ju lite knasig ibland den där ungen, tror hon ville supa oss under bordet eller något igår.. För hon tyckte vi skulle dricka ur glasen hela tiden.. Haha.. Men ja det var en mycket trevlig kväll igår och helt lagom för midsommar måste jag säga.. Var hemma till halv 2 så blev inte jättesent heller..



Allt som allt måste jag nog säga att det blev en lyckad midsommarafton faktiskt.. Idag så har jag inte gjort så mycket speciellt.. Var med Sandra och Joline på Maxi för att handla lite granna och sen så blev det hem till mina föräldrar för lite middag efter det..

Nu sitter jag här och vet inte riktigt hur jag ska fördriva resten av kvällen, får väl se vad man hittar på.. Ifall man tar hit besök eller bara är lite ensam istället.. Time will tell..

 Provade något helt nytt igår att ha ett diadem, har aldrig använt det förut.. Men ja jag tyckte det vart rätt bra faktiskt.. Kände man sig lite uppfixad iaf..

Ne nu ska jag plocka och styra lite granna hemma tänkte jag.. Och sen blir det säkert en film lr lite besök, lr kanske båda vem vet..

Trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog

härliga bilder ;D

2011-06-27 @ 11:00:22
URL: http://fukami.blogg.se/
Postat av: Steff

ööh fetaste armarna i sverige? kanske ska träna lite

2011-06-30 @ 19:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0