Möblera om

Gott och plockat lite här hemma och röjt upp bland all som legat överallt här.. Och fick en plötslig lust att möblera om, men ja jag kan ju inte direkt flytta på möbler själv, och kan ju inte dra möblerna över golvet heller för att det då kan bli repor i golvet..

Så ja det blir väl inget med den saken eftersom jag är själv.. Kanske lika bra men skulle vara kul med en förändring.. Min tanke var nog att byta plats med tvn o soffan och sen ställa in sängen i köket och ställa ut köksbordet här ute i rummet istället..

Jag har ju som ett tvådelat kök man säga efter det är en halv vägg som skiljer av lite.. Ja det är min tanke och skulle säkert bli bra men det är ju just det att man inte kan göra det ensam.. Eller skulle säkert gå men fan vilken tid det skulle ta..

Köpte vattenmelon igår när jag gick förbi Hemköp på vägen hem.. Mycket gott det.. Och åt upp resten till frukost imorse, det var inte heller så tokigt..



Nu ska jag väl ta en dusch och sen fixa något att äta tror jag.. Kan nog bli så att jag öppnar vinare i kylskåpet sen med..

Bye


Kommentarer
Postat av: ズ-ミ ボンミンジ - Jummi Von Minji

Melon ^^

2011-06-18 @ 21:50:53
URL: http://fukami.blogg.se/
Postat av: whilly2dope

mmmmh melon =)

2011-06-18 @ 22:51:51
URL: http://www.casualbros.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0