Off läge

Just nu håller jag på att tvätta, kände att det verkligen behövdes när trosorna började ta slut i byrålådan.. Kan ju vara fräscht med trosor på sig ibland kanske.. Haha..

En halvtimme kvar tills man ska hämta tvätten och slänga i nästa, och sen när allt tvättande är klart så blir att åka och handla hem massa mat och lite annat.. Blir nog en promenad till ÖB sen då jag nog blir klar ett tag innan vi skulle handla, så får jag bli hämtad där istället..

Känns som pengarna bara rinner igenom fingrarna på mig lite just nu men ja mat måste man ju köpa så vad ska man göra liksom..

Sen kanske det blir stan efter man handlat, eller om man ska ta det imorgon efter frissan.. Får se lite hur jag ska göra.. Men vill ju gärna gå på stan i god tid så man har lite tid på sig att hitta kläder till nästa vecka..

Men att hitta svarta långbyxor i slutet på juni, känns ju inte som det allra lättaste måste jag ju säga.. Men hoppas verkligen jag hittar det, för annars vet jag inte vad jag ska göra..

Ne nu ska jag nog styra lite här hemma tror jag medans jag väntar på att tvätten ska bli klar..



Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0