Onsdag

Känt som det gått i ett sen jag kom hem förut vid 19 ungefär.. Sov hos Sandra igår så har varit hela dagen med henne och Joline..

Igår så åkte jag först till mina föräldrar och tvättade, och sen när jag hängt upp första och den andra gick så drog jag ner till Sandra och Joline ett tag, innan vi gick upp till mamma och pappa alla 3, eller ja var bara mamma hemma.. Pappa kom ju typ när vi gick..

Sen blev det att dra och handla lite granna innan det blev hem o dega..

Idag så blev det på eftermiddan först förbi mamma o hämta en tröja, sen ner till stan och gå o glo lite granna.. Något för att fördriva lite tid med än att bara sitta hemma liksom..

Sen när jag kom hem, så kom strax efter pappa med min tvätt från igår, så hängt in och vikt det o hållt på.. Sen betalat dom sista räkningarna oxå.. Skönt att ha det gjort..

Sen fick jag ett ryck och började möblera om.. Lägger säkert upp bilder på det imorgon när jag är lite mera färdig, eller så väntar jag tills allt är som det ska stå istället.. Sånt som märks.. Tog ju inga förebilder heller, men så är det.. Får jag ett ryck att göra något så kör jag bara så mkt jag kan..

Och det gick ju bättre än jag trodde det skulle göra, även om det såklart tog lite längre tid än om jag hade haft hjälp..

Imorgon ska jag till Ams och lägga på pappret till FK, ska ställa klockan ifall jag sover länge så kan man ju fixa det när dom öppnar..
Sen blir det att fixa klart med det man ska göra här hemma, och sen storstäda oxå eftersom jag får besök på fredag med..

Ska bli kul och se vad folk säger när dom får se hur jag möblerat.. Men jag tycker det vart jäkligt mkt bättre iaf och sen blir det nog ännu bättre sen när man är helt klar oxå..

Ne nu ska jag ta tag i min disk tror jag och sen dega i soffan lite innan jag kryper ner i sängen för idag..

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0