Onsdag

Känns knappt som att jag varit hemma senaste dagarna då jag spenderat både gårdagen och måndagen på annat håll.. Först varit hos mina föräldrar en sväng och sen även gått till Sandra och Joline o suttit där ett tag..

Men det har varit skönt att ha något att sysselsätta sig med faktiskt då man har kunnat tänka på annat och sluppit sitta här hemma och bara glo..

Idag fick jag äntligen tillbaka min mobil igen efter 1 veckas lagning.. Så nu hoppas jag att det ska hålla framöver så jag inte behöver lämna in den igen fast då får dom nog nästan byta ut den till en helt ny istället..

Blev en snabbsväng på stan oxå och testade lite skor, hitta ett par tygskor som jag nog ska köpa, funderar på om jag ska åka ner och köpa dom nu eller om jag ska ta det imorrn istället.. Blir förmodligen imorgon, ska se om jag kan hitta några shorts eller dylikt att ha i värmen oxå.. 

För vart lite trötter nu känner jag efter att ha tvättat och ätit, men det var verkligen inte gott med varm mat idag kan jag lova..

Ne ska väl ta det lite lugnt resten av kvällen nu tror jag, skiter i stan och tar det imorrn istället för pallar inte gå ut igen. Men ska ju träna imorgon oxå så får väl bli efter man varit på gymmet.. Lite segt att gå fram o tillbaka bara men ja det går ju det med.. Får se hur det kommer gå o träna imorrn, för det är ju betydligt jobbigare när det är såhär jäkla varmt..

Sen får man ju tydligen inte uttrycka en åsikt eller känsla heller hur man vill.. Jag skriver och säger väl precis som jag vill eller?

Har folk problem med det får dom väl öppna käften och säga det isåfall.. För jag skiter i vilket..

Ne nu ska jag göra lite annat, palla sitta här och glo..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0