Öppen och ärlig

Jag kan kanske vara lite för öppen och ärlig med vad jag känner och tycker ibland, men ibland är det tvärtom att jag stänger in allt jag tycker och behåller det för mig själv.. Det beror lite på situationen också tror jag..

Och sen är det ju klart att man väljer vad man berättar för sina vänner också eftersom man blivit huggen i ryggen ett par gånger av folk genom åren så vågar man inte riktigt lita på någon fullt ut.. Tyvärr är det så, även om jag vet att jag säkert kan lita på vissa fullt ut men man vågar liksom inte..

Men tror att anledning till att jag är så pass öppen här i bloggen och i övrigt med är nog för att jag helt enkelt inte bryr mig ifall snackar om mig.. Vill dom prata om mig så får dom ju göra det, om dom tycker det är roligt.. Men det är ju därför man också väljer lite vad man berättar eftersom vissa saker vill man ju kanske inte att folk ska skvallra om..

Som jag skriver ändå ganska öppet i den här bloggen tycker jag, men det är ju såklart väldigt mycket som jag inte skriver ut av mina tankar och känslor också, och om saker som händer.. Och skriver jag något försöker jag skriva det lite krypterat så man inte ska känna som att man pekar ut någon ifall det går, inte allt man kan skriva så heller..

Ne ska nog göra mig iordning och sen dra ut på en promenad tror jag.. Fast ska ju till gymmet senare fram mot kvällen också.. Så får se lite hur jag gör, men skulle vara skönt med en promenad nu faktiskt..

Bye

Kommentarer
Postat av: W!LMA

Superfin blogg !♥

Allt bra ?

2011-06-20 @ 18:44:46
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0