Regn och åska

Kom hem för en stund sen, haft en trevlig kväll hemma hos mina föräldrar med min faster och hennes familj.. Även om det småduggade lite grann i början så var det ändå rätt skönt att sitta ute, grilla och snacka skit typ..

Har iaf varit en bra kväll tycker jag, sen att det verkligen började ÖSREGNA när min bror skulle köra hem faster+man och sen mig var ju mindre kul.. Shit vad vatten det var och kom, och så började det åska som fan också.. Men ja hem kom man ju så :) Men det är lite mysigt när det regnar och åskar, iaf om man inte måste gå ut..

Nu blir det väl att dega lite och glo på någon film eller nått tror jag innan man ska ta och sova lite granna..

Var först idag i linköping en sväng som jag nämnde i tidigare inlägg, och då när vi var i gamla linköping så blev det ju och köpa godis på cloettas bod och jag hade inte tänkt köpa något men så kunde jag inte låta bli..

Denna vecka har verkligen varit KATASTROF gällande vad jag stoppat i mig och hur pass lite jag tränat jämfört med tidigare veckor men ja sen har ju veckan varit lite jobbig känslomässigt också.. Men på måndag är det nya tag igen, man får ta en dag i taget liksom..

Men jag tror nog jag ska börja vara kvar på gymmet efter Annie och kört klart, och börja köra styrketräning + några km på löpbandet efter en stund.. Tänkte nog försöka köra det ett tag, för det kommer ju ge lite snabbare resultat och sen öka min förbränning varje dag.. Visst jag kommer vara helt slut men det kan det vara värt att lägga 2 timmar på träningen 5 gånger i veckan..

Jag har ju verkligen bestämt mig nu, men ja som sagt man får ta en dag i taget och verkligen försöka tänka efter om det är värt det.. Sen ska man ju såklart få unna sig ibland och klart man kommer ha bakslag när det inträffar saker som man blir ledsen av osv..

Ne nu ska jag nog kirra lite te och sen bestämma mig för vad jag ska se på

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0