Säng

Satt och kollade runt lite igår efter ny säng.. Eftersom den jag har, har jag fått av exet och vill verkligen inte ha kvar den dels pga det och sen för att den är ju jävligt gammal.. Så jag skulle ju verkligen behöva en ny säng, och då tänkte jag ju att jag skulle slå till och köpa en liten större.. Inte för att det egentligen behövs kanske då min 120 räcker ganska så bra..

Men ja jag är ju ute efter att köpa en sängram och det är nästintill omöjligt att hitta till en 120 säng.. En sängram eller sänggavel som är 140 cm bred är också rätt svårt att hitta.. Iaf som är snygg..

Men hitta iaf både sängram, säng och bäddmadrass för hyfsat pris på IKEA, så ska väl börja spara ihop till att kunna köpa allt det vart efter.. Men blir nog att köpa det i 3 olika omgångar tror jag iaf.. Eller om man sparar o köper allt samtidigt.. Iaf sängen o bäddmadrassen, för det här gamla helvetet jag har nu vill jag få ut härifrån innan detta år är slut och det ska jag nog minnsann ge mig fan på att fixa oxå.. Det borde inte vara så svårt tycker jag att fixa.. Men ja det återstår väl att se, har ju en sommar nu där det säkert kommer hända annat som lockar också..

Sen behöver man ju inte köpa allt samtidigt kanske.. Men ja mkt man ska försöka spara ihop till känns det som eftersom det är lite annat jag vill byta ut hemma också.. Men säng är det som är allra viktigast att kunna spara ihop till, för det är iaf något som verkligen behövs bytas ut..

Funderade då på att köpa en 160 säng eftersom det är rätt lätt att hitta sängram till en sån stor säng.. Men så blir jag lite fundersam om det kanske blir för stort i rummet.. Att den får plats vet jag för det har jag mätt men tänkte om rummet såg ännu mindre ut då kanske..

Sånt som märks hur det blir när tiden väl är inne för att köpa säng..

Är så jävla uttråkad så det finns inte, inget som finns att se på tv heller.. Kan denna dag vara slut någongång.. Imorgon blir det att dra till gymmet och träna och det ska väl förhoppningsvis bli en bättre träningsvecka än denna och förra vecka varit..

Bye

Kommentarer
Postat av: klara

fin blogg ! :)

2011-06-19 @ 18:48:48
URL: http://bblondinkklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0