Söndag den 5 Juni 2011

När pappa ringde imorse vid 9 var jag så jäkla trött att jag inte ens fattade att det ringde utan trodde det var ett alarm på telefonen, koppla först när pappa börja ropa hallå i telefonen.. Men jag kunde verkligen inte somna om efter att han berätta att farmor <3 hade somnat tidigt på morgonen..

Hela dagen idag har gått i vågor, har försökt att inte tänka så mycket på det och försöka tänka i den banan att hon slipper må dåligt och slipper lida så att det nog var skönt för henne, och man vill ju såklart inte att hon skulle må dåligt..

Men livet är verkligen orättvist, och tycker verkligen det är orättvist att man ska behöva må så dåligt när man dör, min farfar dog i cancer och mådde också väldigt dåligt på slutet.. Och det är ju jobbigt att se folk som betyder så mycket för en behöva må så pass dåligt och vara så pass borta.. Dom har ju ändå funnits där i hela mitt liv, även om man vetat att det varit på gång ett tag, och hon varit dålig senaste tiden så blir det ju såklart väldigt jobbigt känslomässigt och gör ont i hjärtat..

Tårarna har kommit till och från hela dagen, dom rinner just nu medans jag skriver detta men kände att jag behövde ventilera mig lite..

Får se hur min jobbintervju kommer gå på tisdag förmiddag då det kommer vara jobbigt känslomässigt ett tag framöver, men ja man kan ju bara göra sitt bästa så att säga.. Men jag hoppas jag slipper komma dit och det ska synas att jag gråtit..

Imorgon är det träning som gäller igen, kondition är det denna vecka men tror jag skipper att gå till gymmet och tar en långpromenad istället om det är lika fint väder som det varit senaste dagarna..

Tänkte först när jag hade lagt på med pappa imorse, åka till mina föräldrar och vara där.. Men jag kände att jag ville vara ensam på ett sätt, men ändå så ville jag inte vara det utan bara få åka dit och krama mina föräldrar och brorsan..

I veckan så blir det väl att försöka hålla igång träning men kommer nog inte bli så mkt gym denna veckan, utan blir nog mest promenader isåfall tror jag.. Är det fint väder så vill jag ju hellre gå utomhus eftersom konditionen kan jag ju ändå träna utomhus..

Ska även försöka hitta mig några sommarskor i slutet på veckan, ska väl försöka hitta ett par sandaler och sen blir det väl ballerinas oxå så man har lite variation iaf..

Hoppas kläderna mamma beställde åt mig igår kommer sitta bra, så man slipper springa runt och leta efter det också.. För det vet jag inte om jag har energi till direkt..

Aja ska nog gå ut på balkongen och ta en smoke av den cigg jag fick av brorsan igår..

Kommentarer
Postat av: mysan

Tjenare tjejen! :)

har precis lagt ut ett videoinlägg kolla gärna in de och skriv vad du ska göra i sommar! :D

kommentera gärna vad du tycker om mig!

kramis

2011-06-07 @ 16:39:39
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0