Tisdag kväll

Kom hem för kanske 30 minuter sen, spenderade eftermiddagen hemma hos Sandra, då jag inte pallade att sitta hemma och glo faktiskt..

Annars gjorde jag väl inte så mkt annat vettigt idag egentligen.. Fick det jag väntat på med posten iaf och sen fick jag även säsong 2 av Sons of Anarchy i brevlådan.. Kan nog bli att jag börjar att se på det i helgen eller så..

Imorgon känns det som att det är full rulle, tvätta på förmiddan och storhandla på eftermiddagen.. Men kan nog bli att jag tar ÖB medans jag tvättar så kanske jag inte behöver åka runt till så många ställen..

Ska nog lägga mig och se på Mike and Molly nu innan det blir sängen.. En ny komediserie jag hitta, började ju på kanal 5 i måndags men tålmodiga jag kände inte för att vänta på att få se alla avsnitt så fixade hem dom istället.. Och tycker den är riktigt rolig än så länge..

Ne fixa lite te och sen inta soffläge och glo på några avsnitt innan man somnar..

Kommer nog bli att möblera om som jag hade tänkt förra vecka, men med hjälp då så går det ju lite lättare kanske..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0