Tisdag kväll

Va på gymmet och körde ben förut idag, och det gick ju inget vidare direkt.. Va inte ett dugg motiverad kan jag lova men ja jag var ju där iaf..

Och sen har jag inte gjort så mkt mer vettigt idag faktiskt, skulle gått till Ams och fixat lite papper men jag orkade inte så får ta det på torsdag istället..

Nu har jag precis druckit lite te och kollat på Aladdin, man blir aldrig för gammal för Disney.. Hoppas jag iaf..

Ska väl försöka sova snart då jag ska upp tidigt imorgon och åka o hjälpa Sandra med lite grejer och sen blir det gymmet imorgon kväll..

Känns som det var länge sen jag bara fick vara utan att jag har så mkt jag ska göra.. För har massor att göra här hemma också som jag måste få gjort innan veckan är slut..

Men ja allt hinns väl med inom sin tid säkert.. Helgen funderar jag på att bara vara hemma, stänga av mobilen och glo på film o bara vara.. Men ja vi får väl se om det blir så..

Gonatt
" Jag blir så lack så jag ruggar "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0