Tisdag

Sitter hemma hos mina föräldrar just nu och lånar deras tvättmaskin, väntar på att första maskinen ska bli klar.. Deras tvättmaskin är ju så jäkla seg alltså.. Tar över 1 timme att tvätta en 40 graders tvätt.. Men ja jag orkade inte vänta till kl 16 idag med att tvätta hemma då jag ska iväg sen och jag hade kommit iväg så jäkla sent då..
Igår så var jag hos en polare ett tag och sen efter jag kom hem vid 20.30 så tog det mest lugnt, fixade lite kvällsmat och sen kollade på Johan Falk filmen som var igår.. Joel Kinnaman är ju rätt het att kolla på så att säga..
Nu har jag precis sett klart på första avsnittet av True Blood för denna säsong, kommer säkert bli en bra säsong.. Har läst lite om att den ska vara ganska Eric fokuserad och det får jag nog säga att det gillas..
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, hoppas på att första maskinen med tvätt kan bli klar snart.. Så kan den kanske hinna torka lite innan nästa maskin är klar.. Då det är sol och varmt ute idag så kan man ju hänga ut tvätten här ute.. Helt sjukt vilken lång tid det tar att tvätta alltså, känns nästan som att maskinen kör programmet 2 gånger..
Annars så är det mkt som snurrar i huvvet på mig just nu.. Men fick ett väldigt roligt samtal idag så får väl se hur det går sen när det är dags i augusti.. Men det lär jag säkert skriva om någon annan gång..
Nu verkar det som att första maskinen med tvätt ÄNTLIGEN är klar.. Så ska gå o hänga upp den nu..
Bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du tycker om skvaller bloggar så kicka gärna in i min blogg :)

2011-06-29 @ 22:40:48
URL: http://welovitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0