Torsdag kväll

Gick ganska bra att träna förut idag iaf, var så jäkla varmt inne på gymmet bara så man svettades ju ganska så bra.. Blev 3 km idag, men det är ganska så bra ändå..

Sen blev det en promenad och handla lite med, och självklart så började det regna på vägen hem.. Mindre kul men ja lite vatten har man ju inte dött av så att säga..

Men det var skönt att det äntligen kom lite regn idag, det behövdes..

Blev även en lite kort promenad nu under kvällen också en sväng bara för att få lite luft vilket var skönt, på tal om skönt så somnade jag i soffan förut i typ en halvtimme och det om något var skönt..

Nu blir det och ligga i soffan och kolla på tv resten av kvällen.. Imorgon får jag se lite vad som händer, ta tag i sitt hem kanske vore bra..

Annars hoppas jag ju på lite sol på lördag eftersom det ska bli grillat då, lite trist om det regnar liksom..

Har mkt o skrivav men ändå inte.. Vill skriva av mig om vissa saker egentligen men vill inte hänga ut någon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0