Tröööött

Tycker verkligen inte man ska yttra sig när man inte vet vad man pratar om.. Fick nedanstående kommentar förut.. Och liksom vad vet du om hur mkt jag tränar? Du vet ju egentligen inte ett skit om det.. Egentligen bryr jag mig inte men idag har jag varit så irriterad hela dagen så kunde inte låta bli att bry mig denna gång..

ööh fetaste armarna i sverige? kanske ska träna lite

Känner mig verkligen helt jävla slut, hållt på här hemma mellan 12 och 18, så det blev ganska många timmar till slut.. Ska hälla ut vattnet i mopphinken, ställa in dammsugaren och plocka in lite kläder och sånt nu innan det blir att krypa ner i sängen tänkte jag..

Imorgon blir det att gå upp tidigt så man hinner med lite innan det är dags att möta upp syrran vid tåget.. Ska ju tydligen bli regn imorgon men det får gärna komma på eftermiddagen eller något isåfall.. Men blir klänning även om det regnar imorgon..

Innan jag möter syrran imorgon ska jag hinna med att ställa undan datorn, göra mig iordning, diska efter frukosten och lite annat små fix..

Sen blir det väl bara att vänta på att det ska bli dags för det som sker imorgon.. Det ska helt ärligt bli rätt skönt att få det överstökat om man får säga så.. För morgondagen kan bli rätt jobbig, men hoppas den kommer bli ganska bra ändå.. Sånt som är svårt att veta efteråt.. Ska försöka förbereda så gott jag kan med här hemma inför fikat efteråt..

Ne nu ska jag lägga in lite bilder på datorn och sen göra mig klar för sängen tänkte jag..

Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0