Tröööött

Är inte det minsta pigg just nu kan jag lova, eftersom det var rätt varmt här inne igår när jag skulle sova så tog det ett tag att lyckas somna, och jag vill ju inte ha balkongen öppen eftersom jag då störs av ljuden utanför och sen störs jag av att ha på fläkten också.. Lite jobbigt men ja det gäller ju att ha öppet på dagarna då när man är hemma..

Men såg ut att vara lite sämre väder idag, så hoppas på att det kommer en ordentlig regnskur sen idag för det skulle verkligen behövas..

Känner mig inte det minsta pepp på att träna på gymmet men det är ju bara gå dit och köra iaf, så kommer man nog förhoppningsvis igång när man är där..

På tal om något annat så har jag ju bestämt motiv till min första tatuering, inte den jag hade tänkt från början då jag kom på den här bara för några dagar sen.. Får se när det blir av men hoppas ju på snart isåfall.. Jag lär ju vara sjukt nervös innan.. Haha..

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0