20110312

Blev inget gym igår som jag hade tänkt, utan bara en sväng till bolaget.. Kände att det drog ut på tiden o behövde fixa o styra lite inför mitt besök som kom igår.. Nu kom han ju visserligentyp 2 timmar senare än planerat pga olika saker.. Och tar ju ändå en stund att åka hit så det blev lite sent igår..

Men ja det blev iaf en rätt så trevlig och mysig kväll.. Men va sjukt jävla nervös innan alltså, men vinet lugnade väl nerverna lite.. Haha..

Fast måste ju vara rätt så segt att åka 1,5 timme fram o tillbaka(totalt 3 timmar) bara för att träffa nån.. Men tycker man att det är värt det så gör man väl..

Jag ångrar iaf inget med gårdagen och det kan nog bli flera ggr.. Sånt som märks hur det blir..

Idag så blev det att dra till gymmet och träna.. Jag o Annie kom typ till gymmet samtidigt.. Hade egentligen tänkt träna både styrka och kondition med blev bara styrketräning idag, kände mig inte jätte taggad direkt alltså men ja gympasset gick väl helt okej iaf..

Och ikväll skulle jag egentligen umgåtts med syrran och kollat på Mellon men hon är sjuker.. Ska försöka komma på något att äta till middag oxå.. Varför ska det här med mat vara så tråkigt?

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0