Färdig städat

Nu får det räcka med att städa tycker jag.. Tagit det mesta iaf o tillomed moppat golven så det får fan duga anser jag.. Väntar nu på att föräldrarna o syskonen ska komma om typ en timme.. Får se hur länge dom blir kvar sen.. Men skulle väl äta lite, som dom tar med sig.. Hoppas det är något gott bara för jag är rätt så hungrig nu o att få i sig mat man inte gillar är sjukt svårt.. Men skulle det inte vara så gott får man ju lösa det sen..

Ska bli kul och se hur länge det dröjer innan man hör något denna gång av en viss person.. Jag är fan inte speciellt glad på han just nu.. Men men mer hans problem än mina kanske..

Ne ska väl byta lite kläder kanske o sen vänta på att familjen dyker upp nångång.. Sen får man väl se vad som sker ikväll men blir väl nog lugnt som vanligt..

Imorgon ska väl gymmet besökas igen är det tänkt o blir väl styrka o kondition som i onsdags.. Och sen framåt kvällen imorgon väntas det lite besök.. Ska bli väldigt intressant det..

Ne sätta lite fart här kanske..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0