Fredag

Hade egentligen tänkt skriva av mig om lite men insåg precis att jag inte orkar det och inte känner för det heller..

Precis duschat, ska klä på mig lite och sen försöka få i mig lite frukost tänkte jag.. Hade först tänkt äta matlådan från igår men känns lite tidigt att äta den kl 10 alltså.. Så blir lite te och nån knäcke.. Intressant va.. Hahaha

Ne har väl egentligen inte så mkt vettigt att skriva och känner mig lite stressad för att hinna klart tills pappa kommer också..

Har lite blandade känslor för dagen alltså.. Sen måste jag bara säga att jag blir lite rörd när folk jag inte känner så väl bryr sig så mycket och säger att dom finns här för en.. Att det bara är och ringa vilken tid på dygnet som helst om man vill prata.. Det betyder väldigt mycket faktiskt.. Har ju såklart en speciell person jag syftar på och jag har sagt det från början att jag tror det kommer bli en väldigt bra vänskap där..

Sen finns det ju andra personer som också gjort mig lite förvånad faktiskt över hur mycket den/dom verkar bry sig och frågar hur man mår osv.. Man kanske är mer omtyckt än man tror.. Haha

Dra på en hardcore mix och sätta lite fart här.. Detta inlägg var ju totalt jävla onödigt och ointressant..

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0