Fredag

Vart sjukt sugen på lite vin förut idag, men jag sket i att gå till bolaget, dels kände jag inte att jag orkade och sen så är det så segt att vakna upp dagen efter man druckit lite.. Så fick bli lite annat gott till kvällen film istället, inte för att det var nyttigare kanske men gott var det..

Annars var det väl en bra och lugn fredagskväll.. Känns som jag inte gör annat än o tar det lugnt o sitter framför datorn eller i mobilen just nu.. Haha no life bara.. Men ja när alla ens kompisar jobbar så blir det ju oftast så att det inte händer så mkt då folk inte orkar eller har tid.. Inte så konstigt det.. Och det gör mig egentligen inte så mkt heller, trivs ganska bra ensam med..  

Såg ju klart SoAs 3 säsonger på 5 dagar, men jag gillar verkligen den serien skarpt.. Nästan så jag vill se om den redan nu.. Men det ska jag inte göra än, men lär ju bli o se om allt innan den 4e säsongen börjar som nog blir i höst.. Men serien är lätt den bästa jag sett på flera år.. Kan man inte sluta titta för att det är så bra, så ja det talar väl för sig själv..

Blev lite irriterad förut, eller lite ska jag inte säga för blev ganska mkt irriterad.. Alltså vissa borde verkligen få in lite vett i huvvet o inte tro att dom är så märkvärdiga.. Vill inte skriva för mkt om vad då fel person kan läsa detta.. Men blir bara så jäkla irriterad och trött på folk som tror att det går att utnyttja mig lite hur dom vill.. Det må ha funkat förut, men jag är inte samma tjej som jag var för några år sen.. Mycket har förändrats sakta men säkert..

Och anledningen till att jag ändå känner att jag mår så bra som jag gör för det mesta(alla har vi dåliga dagar) är pga hur mycket starkare jag är och hur mycket bättre jag är på att lyssna på vad det är jag egentligen vill och inte bara lyssna på  och följa alla andras viljor..

Aja skitsamma.. Nu blir det snart sängen här tror jag och förhoppningsvis komma upp skapligt imorgon och besöka gymmet.. Skäms nästan över hur slö jag är just nu.. Jäkligt dåligt.. Men hoppas på att det blir av att träna imorgon iaf.. Slipper ju iaf laga mat imorrn så det är ju nice.. Har väl visserligen knappt lagat mat på hela vecka, också jävligt dåligt o slarva med att äta ordentligt.. Som sagt denna vecka har jag varit sjukt jävla slö..

Mycket att försöka styra upp nästa vecka o sen fyller man år på torsdag oxå.. Man börjar fan bli lite gammal nu alltså..

Gonatt


Kommentarer
Postat av: Ailokarine

very intersting site ..congratulation..

2011-09-28 @ 12:16:50
URL: http://ailokarine.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0