Gomorron

Känns väl sådär kul att vakna kl 7, hade säkert kunnat somna om ifall jag hade velat men kände för att komma upp skapligt idag så jag kunde få lite mer av saker jag behöver göra gjort..

Blev ju inte av med något besök i onsdags eller igår heller av den jag skulle träffat.. Men kan förstå om man kanske inte orkar när man jobbat natt o så.. Jaja det blir väl av nån gång kanske..

Hade däremot annat besök igår.. Vet inte riktigt än om jag tycker det är en sån bra idé att ta upp kontakten med gammalt.. Aja träffar ju inte människan speciellt ofta så det blir nog bra det med..

Helgen blir väl lugn som vanligt, tänkte försöka ta mig till gymmet iaf.. Behöver verkligen komma dit o komma igång nu.. Anser mig vara tillräckligt frisk för att börja träna.. Blir väl kanske nått besök till mina föräldrar med då pappa fyller år imorgon..

Kommer ihåg när man var liten så visste man ju alltid att när pappa fyllt år så var det väldigt snart min födelsedag också då vi fyller med 5 dagars mellanrum.. Och det såg man ju alltid fram emot..

Ne fixa lite frukost då och styra upp lite saker här hemma kanske.. Eventuellt en tripp till gymmet oxå, jag känner suget som fan..

Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0