Happy B-day to me

Ja grattis till mig själv som fyller år idag då.. Började dagen med ett besök på apoteket där det inhandlades en sak..

Sen har jag städat lite efter jag kom hem o nu har jag precis klivit ur duschen typ så ska väl gå o torka lite innan jag gör mig iordning inför mitt första besök för dagen som ska komma nu vid 12 tiden.. Inte hört något annat så det borde ju bli av.. Sett fram emot det hela veckan typ så vore ju sjukt trist om det ändrades nu i sista sekunden..

Sen efter besöket varit här blir det väl att städa klart o så innan dagens andra besök kommer som består av föräldrarna och syskonen..

Och i mellan det har jag tänkt hinna med o glo på gårdagens avsnitt av BB oxå.. Helt hooked typ.. Haha.. Sen har man ju lite synpunkter på folket där.. Det jag stör mig mest på är att ingen säger något till mytomanen när han ändrar historia hela tiden o brer på utav fan ibland.. Alla slår bara dövörat till, hade ju varit kul om nån satte den lille ungen på plats lite..

Ne nu har jag inte tid o sitta här längre, måste fixa till mig lite innan besöket förhoppningsvis kommer..

Bye



Verkar inte som det blev något av första besöket.. Eftersom det var vid 12 besöket skulle komma o personen inte dykt upp eller hört av sig än.. Jävligt trist o ganska irriterande ifall nu personen inte dyker o inte ens kan höra av sig liksom.. Om personen nu inte skulle dyka upp alls så ska det ju bli kul och höra förklaringen till varför h*n inte hörde av sig.. Förklaringen till att personen inte kom vet jag nog redan så den skiter jag i men varför man inte ens kan höra av sig vill jag ju höra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0