Inte bra

Har nog lyckats vända dygnet lite eftersom jag sovit allt för länge senaste dagarna.. Det är ju inte så jäkla bra kanske eftersom man inte får så mkt gjort som man tänkt och blir så jäkla seg.. Iaf jag..

Och nu sitter jag här och är skit seg men har jättemkt jag skulle behöva göra.. Som att städa här hemma tillexempel och sen lite annat med.. Skulle behövt gå till gymmet idag med men nu känns det som att klockan är för mkt. Så jobbigt när det är mycket folk på gymmet.. Men ska väl satsa på att gå ut o ta en promenad iaf o sen köra lite med hantlarna lite senare..

Inte ett skit och se på tv idag så blir väl nån film ikväll och försöka somna tidigt o gå upp tidigt imorrn så man kan få en mer normal dygnsrytm istället..
Har lite samtal jag skulle behöva ringa med men som jag skjuter lite på hela tiden.. Men ju längre jag väntar desto mindre chans har jag ju..
En spark i arlset så man sätter fart med allt man behöver göra denna skulle kanske behövas..

Kan nog bli en sväng till mina päron denna vecka med o fixa med lite papper.. Måste även bestämma mig om jag ska söka en utbildning jag gått och tänkt på.. Inte för att jag egentligen tror att jag kommer komma in, men ja man kan väl alltid testa kanske.. Kommer nog bli så men ansökan ska ju vara inne snart så dags och sätta lite fart med det.

Har mycket jag skulle kunna och vilja skriva av mig men känns inte som detta är den bästa platsen för det egentligen.. Allt behöver ju inte alla veta..

Ne ska väl försöka göra någon nytta. Detta inlägg var ju egentligen helt meningslöst, mest bara för att fördriva tid.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0