Dålig magkänsla

Känns som saker kommer kunna spåra ur lite och gå lite väl långt.. Eller på ett sätt har dom väl redan det.. Men vissa sms som jag fått under natten får mig och undra lite alltså.. Men får väl på ett sätt skylla mig själv kanske.. Får se hur jag ska göra med detta, skita i det totalt eller om jag ska avvakta lite och se.. Jag vet inte, men min magkänsla säger lite att jag borde nog bara skita i det och att det nog inte kommer sluta bra.. Iaf inte som det känns nu får väl se om den känslan ändras..  För hade en bra känsla i början men efter smsen som kommit inatt så har den ändras lite och nu känns det mindre bra..

Och det jobbigaste är väl att jag bara har mig att ventilera med om detta alltså eftersom jag nog inte skulle vilja berätta hela storyn för folk..

Inte sovit något inatt heller.. Jag blir så jävla trött alltså på att inte kunna somna.. Men har väl vänt dygnet lite med så oxå något jag får skylla mig själv för.. Men måste försöka vända tillbaka det SNARAST, hoppas på att kunna somna skapligt ikväll eftersom jag lär va rätt trött sen ikväll..

Så blir att försöka sova några timmar nu och sen framåt kvällen så blir det att dra till gymmet med Annie och efter det lär jag säkert vara rätt trött.. Hoppas jag iaf..

Mkt mer händer nog inte, skulle iofs behöva dra förbi Ams o lämna in ett papper med.. Men kommer ju fler dagar till det med..

Ne ska klä av mig, ställa klockan och krypa ner under täcket o förhoppningsvis kunna sova några timmar iaf..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0