Onsdag

Blev och lägga sig sent igår då jag kollade klart på 3e säsongen av Sons of Anarchy, var ju så spännande så kunde inte låta bli att kolla klart.. Så blev inte sängen förrän vid 3 inatt.. Såg att säsong 4 skulle börja under 2011, så får väl se när den börjar.. Hoppas snart men blir säkert inte förrän i sommar eller i höst..

Blev o ställa klockan o gå upp skapligt iaf.. Städa av lite granna och sen vänta på att det skulle bli dags och möta Sandra & Joline.. Mötte upp dom vid Ica så köpte vi  med oss lite fika hem hit.. Kul med lite besök, o skönt o slippa ränna på stan o bara kunna vara i lugn o ro..

Senare så väntas det ju ett annat besök också, känner väl inte speciellt mycket för det alls.. Men men blir säkert bra det oxå.. Men ska försöka tajma in det lite så att man vet att det inte blir så långt besök eftersom människa ska jobba sen ikväll..

Magen kurrar på här så ska väl ta mig i kragen och fixa lite mat tror jag..

Behöver gå till gymmet med.. Har sån jävla ångest över att jag inte varit där på 2 veckor nu.. Det jag hade gått ner, har jag nog gått upp igen skulle jag gissa.. Men är lite segt att ta sig dit då dygnet är lite fuckat med.. Men men måste fan dit något denna vecka iaf.. Får vara slut på denna slöhet, för jag vet ju hur bra det känns när man är klar.. Och sen hur kul är det o ha ångest..

Ne sätta lite fart med saker jag behöver göra kanske.. Känner mig så jäkla trött bara..

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0