Sjukt

Gjorde en grej igår jag kanske inte är helt stolt över.. Visserligen gjort det förut oxå och det känns ju på ett sätt lite konstigt alltså och folk skulle tycka jag är helt dum i huvvet om dom visste.. Men ja nu är det ju ingen som vet som tur är och ingen lär få veta heller..

Sen har jag lite svårt för folk som säger att dom har känslor för någon dom inte träffat.. Visst man lär väl känna varandra delvis när man snackar på nätet.. Men jag köper inte det där med känslor alltså, sen kan man ju givetvis känna ett stort intresse för någon men det är ju inte riktigt samma sak..
Jag anser inte att man kan ha riktiga känslor för någon man inte träffat och därmed inte egentligen känner..  Men that´s just me..

Tänkte lite på detta när jag en person jag inte träffat än sa att han hade lite känslor för mig redan nu o trodde han skulle bli kär i mig om vi träffades.. Jag köper det väl inte riktigt som sagt.. Vi får väl se hur det går med dom där känslorna när/om vi träffas.. Men det lär ju bli obesvarat isåfall för jag har sjukt svårt o bli kär i någon, däremot kan jag bli väldigt intresserad lätt men det är ju en helt en annan sak o det avtar oftast rätt snabbt..

Hade egentligen tänkt åka till mina päron o fixa med lite papper och så.. Men palla fan inte idag, så får försöka göra det imorrn istället.. Ska träna lite med hantlarna här hemma sen tänkte jag o så blir det väl en promenix på det med kanske..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0