Söndag

Varför känns söndagar alltid så tråkiga o sega för? Inget gym idag, hade verkligen ingen lust alls så tar det imorgon istället..

Men blir väl en liten promenad om en stund iaf.. O sen passa på att handla lite också på vägen hem kanske..

Känner att jag måste verkligen få ett jobb eller hitta något annat o göra snart alltså.. Blir fan helt dum i huvvet av att gå hemma.. Ne måste verkligen ha något o göra mer än gymmet för man blir inte bara dum i huvvet av att gå hemma utan man blir ju fan lite halv depp av att inte ha några cash o kunna hitta på något kul..

Nackdelen med att inte ha så mkt o göra hela tiden är ju att man funderar så betydligt mycket mer än vad som är bra för en..

Även om jag känner mig rätt säker på vad jag vill så är jag ändå lite förvirrad över det också.. Jag vet liksom vad jag vill men ändå inte.. Vill kanske på ett sätt ha 2 helt olika saker samtidigt som inte går ihop alls.. Aja det löser sig väl nångång antar jag..

Men något jag vet är ju att jag är fett trött på att bli utnyttjad av folk och på folk som inte bara kan säga som det är från början istället för att bara säga det dom tror man vill höra.. Det jag vill höra är sanningen hur ont den än må göra, så mår jag bättre av att veta sanningen från början istället för att bli sårad med en lögn efteråt..

Ne ska sluta skriva nu innan jag skriver massa saker som inte bör stå här.. Så nu blir det o klä på sig o dra ut en sväng o sen kirra lite mat också..

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0