Suck

Kan inte sova som jag misstänkte att jag inte skulle kunna.. Så fick bli att sitta här en stund efter legat o vridit och vänt på mig i 2,5 timme i sängen typ.. Seeegt..

Men men ska väl göra ett nytt försök snart igen tänkte jag.. Kommer vara sjukt segt att gå upp imorgon men kan ju sova i bilen imorrn så det löser sig säkert.. Bara jag får sova några timmar så fungerar jag nog som människa imorgon..

Vet ju hur dagen kommer se ut imorgon iaf.. Får se vad som händer på kvällen, eller ja några eventuella kanske planer var det väl lite tal om förut.. Får väl se om det blir så men vore ju rätt skönt och behövligt tro jag ifall det blev av.. Men återstår att se imorgon kväll hur det blir med den saken om det finns tid o så..

Ne nu ska jag lägga mig i sängen igen och förhoppningsvis somna vartefter också..

Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0